sábado, 28 de junho de 2014

My "Happy Birthday" to someone!

In fact, there are few people that I admire. For example, in my family I admire about three (at most); at church, about two ladies and three young; and there are people who I'm fan, because I admire for the boldness, like shepherd Silas Malafaia and Madonna. Where we live I only admire three people: X, Y and you. Then you ask me why! So I say the answer:


01. you are different of others the same age;
02. you know to like life, but without letting the preoccupation with the future;
03. you are polite;
04. you are looking a way to be worthy, honorable and decent adults;
05. you have equilibrity;
06. you are committed;
07. you have attitude;
08. you are dedicated;
09. and you are still beautiful...
10. and stop of staying bootlicking here!

So, my neighbor, happy birthday! So much health, peace, hapiness, sucess, money. I'm so sure that your future is going to be shiny. I've already written, I've already said this to you and I'm going to repeat: YOU ARE GOING TO BE GREAT! Never let to be who you are. Never change your kind of being and acting for money, girls and/or "friends".

Foot on the ground, focus on light and move on!



De fato, são poucas as pessoas que admiro. Por exemplo, em minha família eu admiro umas 3 (no máximo); em minha igreja, umas 2 senhoras e uns 3 jovens; e tem as pessoas que sou fã, pois admiro pela ousadia, como Pastor Silas Malafaia e Madonna. Aqui aonde moramos eu só admiro três pessoas: X, Y e você. Aí você me pergunta o porquê! Então eu digo a resposta:


01. são diferentes dos outros da mesma idade;
02. sabem curtir a vida, mas sem deixar a preocupação com o futuro;
03. são educados;
04. estão procurando o caminho para serem adultos dignos, honrados e decentes;
05. são equilibrados;
06. são compromissados;
07. têm atitude;
08. são dedicados;
09. e ainda são bonitos...
10. e chega de ficar babando ovo de vocês aqui! - rs

Então, meu caro vizinho, parabéns! Muita saúde, paz, felicidade, sucesso, dinheiro. Tenho mais que certeza que seu futuro será brilhante. Eu já escrevi, já disse isto para você e vou repetir: TU SERÁS GRANDE! Nunca deixes de ser quem és. Nunca mude seu jeito de ser e agir por causa de dinheiro, mulher e/ou "amigos".

Pé no chão, foco na luz e siga em frente!



Rio de Janeiro, 28 de junho de 2014 - 23:16h
Raphael Paiva

Nenhum comentário:

Postar um comentário